Pequeño libro de Burberry (Rexistro nro. 1523535)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 02119nam a22003013u 4500
CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA
Campo fixo de descrición física ta
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 241022s2024 sp ao||gr|||||001 0dspa||
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal B 3217-2024
ISBN
ISBN 9788410048492
CDU
CDU 687.1
CDU
CDU 685.1/.8
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Gilroy, Darla-Jane
-- 262807
Termo indicativo de función autor/a
TÍTULO UNIFORME
Título uniforme Little Book of Burberry: The story of the iconic fashion house
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Pequeño libro de Burberry
Resto do título : la historia de la emblemática casa de moda
Autores / Gilroy, Darla-Jane
EDICIÓN
Edición 1
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Barcelona
Editorial : Blume
Data de publicación , 2024
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 160 p.
Outras características físicas : il. e fot. (B/N e cor)
Dimensións ; 19 cm.
MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Pequeños libros de moda
NOTA DE CONTIDO
Nota de contido Historia da emblemática casa de moda británica Burberry, desde 1856 ata a actualidade.
///
Introdución; ---Innovación na vestimenta de exterior; ---Novos rumbos; ---Os icónicos cadros; ---O logotipo Burberry; ---Bolsos supervendas; ---Dar forma ao futuro; ---A gabardina, hoxe.
RESUMO
Resumo * Sofisticada, sencilla y británica por excelencia, la casa Burberry es conocida en todo el mundo por sus diseños clásicos.
Fundada en Inglaterra hace más de 160 años, y aún hoy con sede en Londres, es una de las marcas más cotizadas del mundo.
Desde las gabardinas tradicionales hasta los diseños más experimentales para la alfombra roja, Burberry es apreciada por su extraordinaria capacidad para combinar tradición e innovación.

El encanto de las «chicas Burberry», como Cara Delevingne, Kate Moss y Naomi Campbell, personifica precisamente lo que Burberry representa: aspiración, elegancia y gracia.

Con una exquisita selección de más de 100 fotografías, que incluyen desde diseños acabados hasta detalles en primer plano y cuidados estilismos, este libro cuenta la historia de la marca Burberry desde sus humildes comienzos en 1856 hasta su actual estatus de lujo.
DESTINATARIOS
Nota de audiencia Formación Profesional
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Moda
-- 25662
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Historia da moda
-- 177805
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Deseñadores de moda
-- 101022
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Rordríguez-Fischer, Carlota
-- 262808
Termo indicativo de función tradutor/a
ACCESO ELECTRÓNICO
Dirección de internet https://issuu.com/editorialblume/docs/plm_burberry
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Tipo de ítem de Koha
          CIFP Paseo das Pontes CIFP Paseo das Pontes Sala préstamo 2025-03-16 PLAMBE 24-25 687.7 peq 687.7 GIL peq CER005000000564 2025-03-16 Prestable

Coa tecnoloxía Koha